Across

Across je nad věcí

Across je nad věcí

Across se nenechá ničím omezovat. Jeho plug-in hybridní systém je inovací, která posouvá potenciál SUV ještě dál. Pohon všech kol dává volnost pohybu a elektromotory významně snižují spotřebu paliva. Teď už Vás nic nezastaví.

A-Cross - 01.jpgA-Cross - 02.jpgA-Cross - 03.jpgA-Cross - 04.jpgA-Cross - 05.jpgA-Cross - 06.jpgA-Cross - 07.jpgA-Cross - 08.jpgA-Cross - 09.jpgA-Cross - 10.jpgA-Cross - 11.jpgA-Cross - 12.jpgA-Cross - 13.jpgA-Cross - 14.jpgA-Cross - 15.jpgA-Cross - 16.jpgA-Cross - 17.jpgA-Cross - 18.jpgA-Cross - 19.jpgA-Cross - 20.jpg

Cestování se svými blízkými si ve Swace užijete naplno. Vytříbené a jisté jízdní vlastnosti umocňují radost z každé jízdy. Štědrý vnitřní prostor přináší nové příležitosti pro Váš volný čas. Ať už se vydáte kamkoliv, zážitky z cest Vám utkví v paměti.

Ať už je Vaše cesta přímá, nebo se klikatí, bude vždy v harmonii s přírodou. Hybridní systém umožňuje šetrnější způsob cestování a úsporu paliva bez omezení akcelerace. Vychutnejte si nenapodobitelnou radost z mimořádně výkonné a efektivní jízdy.

 

EXTERIÉR

Sportovně střižený design

Dynamicky tvarovaný se sportovními proporcemi – Swace vypadá elegantně z každého úhlu. Jeho sportovní tváři dominují ostře řezané LED světlomety a široce otevřená mřížka chladiče. Každý kousek nízké karoserie je propracován do nejmenších detailů, a tak když kolem Vás Swace ladně projíždí, okamžitě upoutá Vaši pozornost.

 
 

INTERIÉR

Dotek jednoduché elegance

Elegantní interiér je prostorný a působí vzdušně pro cestující vpředu i vzadu. Široká palubní deska plynule navazuje na obložení dveří, kabina vozu tudíž příjemně obklopuje posádku a umocňuje potěšení z jízdy. Měkčené materiály, chromované ozdobné prvky a propracované detaily podtrhují prémiovou kvalitu značky.

Přístrojový štít

Stylově podsvícený přístrojový štít je přehledný a snadno čitelný. Jeho součástí je 7palcový multiinformační displej, který nabízí výběr mezi zobrazením rychloměru v analogové nebo digitální podobě.

Osvětlení interiéru

Osvětlená přihrádka v přední středové konzole a držák nápojů mezi předními sedadly Vám usnadní orientaci ve tmě.

Multimediální systém s 8palcovým displejem

Zpříjemněte si jízdu poslechem rádia AM/FM/DAB nebo využijte funkci Bluetooth®. To vše můžete ovládat jednoduše pomocí tlačítek na multifunkčním volantu. Audiosystém také podporuje rozhraní Apple CarPlay pro spojení s iPhonem, stejně jako technologie Android Auto™ a MirrorLink™ pro zrcadlení obrazovky chytrého telefonu.

Apple CarPlay* můžete využívat všechny důležité funkce svého iPhonu stejným způsobem jako přímo v telefonu: volat, poslouchat hudbu, přijímat a odesílat zprávy nebo používat navigaci, a to pomocí hlasové asistentky Siri nebo přes dotykový displej.

* Apple CarPlay je dostupný v zemích uvedených zde.
* Pro více informací včetně kompatibility Vašeho modelu iPhone s rozhraním Apple CarPlay se podívejte sem.
* Apple, Apple CarPlay a iPhone jsou ochranné známky Apple Inc., registrované v USA a dalších zemích.

Android Auto™ rozšiřuje použití platformy Android pro bezpečné využívání ve voze. Toto rozhraní je navrženo pro snadné používání služeb Google, jako jsou Google Maps a Google Play Music, s minimálním odpoutáním pozornosti od řízení. Aplikaci Android Auto™ získáte v obchodě Google Play.*

* Android Auto™ je dostupný v zemích uvedených zde.
* Většina telefonů se systémem Android 5.0 a vyšším podporuje Android Auto™. Detailní informace naleznete zde.
* Google, Android, Google Play a Android Auto™ jsou ochranné známky Google LLC.

Bezdrátové nabíjení a USB zásuvky

Telefony vybavené technologií Qi lze po odložení do přihrádky před řadicí pákou jednoduše nabít bezdrátově. V dosahu řidiče a spolujezdce se nacházejí dvě USB zásuvky.

Vyhřívání volantu a předních sedadel

Vyhřívání volantu v chladném počasí rychle zahřeje ruce řidiče. O komfort řidiče a spolujezdce se v zimě postarají vyhřívané sedáky i opěradla.

Prostor pro Vaše představy

Swace přináší prostor pro nové příležitosti. Obří zavazadlový prostor doplněný o zadní sklopná sedadla vyhoví nejen každodenním povinnostem, ale i mimořádným rodinným potřebám. Po sklopení zadních opěradel vznikne rovná plocha pro snadný převoz rozměrných předmětů. Velkorysý rozměr kabiny umožní každému pohodlně se usadit a relaxovat, zatímco Vaše osobní věci jsou uloženy v praktických přihrádkách na dosah ruky.

 
 

Obří zavazadlový prostor

Prostor za zadními sedadly má objem 596 litrů. Po sklopení zadních opěradel ho lze dále zvětšit. Mezipodlaha zavazadlového prostoru má jednu stranu potaženou kobercem a druhou voděodolným lehce omyvatelným povrchem, který je vhodný pro převoz mokrých či špinavých předmětů. Roleta kryjící zavazadlový prostor se poklepáním sama zavine. Široký vstupní otvor usnadňuje nakládání a manipulaci s rozměrnými předměty.

 1  Oboustranná mezipodlaha v horní poloze (strana s kobercem)
 2  Oboustranná mezipodlaha v horní poloze (voděodolná strana)
 3  Mezipodlaha ve spodní poloze

 

Schránka před spolujezdcem

Přihrádka před řadicí pákou s bezdrátovým nabíjením telefonu

Přihrádka před řadicí pákou

Držáky nápojů vpředu

Kožená loketní opěrka s úložným prostorem

Odkládací kapsa v předních dveřích

Odkládací kapsa v zadních dveřích

Kapsa na zadní straně opěradla spolujezdce

Zadní středová loketní opěrka s držáky nápojů

 

VÝKON

Síla hybridního systému

Nechte se nadchnout ohleduplností k životnímu prostředí. Propracovaný hybridní systém pohání Swace dle konkrétních okolností, a to benzinovým motorem, elektromotorem nebo oběma najednou. Výsledkem je nejen mimořádně nízká spotřeba paliva a emise, ale také plynulé a silné zrychlení a neopakovatelný zážitek z jízdy.

Hybridní systém

Elektromotor se stará o hbité rozjezdy z místa. Ve vyšších rychlostech a při ostřejší akceleraci se připojuje spalovací motor, úsporný benzinový čtyřválec o objemu 1,8 litru, který se ve Swace stará také o dobíjení hybridní baterie, pokud je to potřeba. Elektřina se vytváří roztáčením generátoru spalovacím motorem a také rekuperačním brzděním pomocí elektromotoru při zpomalování, když je stav nabití baterie nízký. Kdykoliv se Swace zastaví, všechny pohonné jednotky se odpojí, aby se předešlo zbytečnému plýtvání energií.

Jízdní režim EV mode

Pokud chcete předejít vypouštění emisí a obtěžování okolí hlukem motoru, ať už v obytných zónách, nebo v podzemních garážích, stiskněte tlačítko EV mode. Spalovací motor se vypne a Swace pojede výhradně na elektřinu.*

* Využitelnost režimu EV mode je omezena stavem nabití baterie a dalšími okolnostmi, proto se dojezd čistě na elektřinu může v různých situacích lišit.

Jízda

Využívání energie z baterie

Dobíjení baterie

Generátor

Elektromotor

Spalovací motor

Zastavení

Všechny pohonné jednotky se odpojí, aby se předešlo plýtvání energií.

Rozjezd

Elektromotor zajistí tichý, plynulý a svižný rozjezd.

Pomalá jízda

Pohon zajišťuje elektromotor, spalovací motor není potřeba.

Běžný provoz (včetně mírné akcelerace)

Pohon zajišťují spalovací motor a elektromotor napájený elektřinou z generátoru.

Běžný provoz (s nízkým stavem nabití baterie)

Pokud je stav nabití baterie nízký, spalovací motor přes generátor dobíjí baterii.

Ostrá akcelerace

Pohon zajišťují spalovací motor a elektromotor. Elektromotor je napájen elektřinou z generátoru i z baterie.

Zpomalování

Elektromotor pomocí rekuperace přeměňuje kinetickou energii na elektřinu ukládanou do baterie.

 

Vždy plně pod kontrolou

Když řídíte Swace, cítíte komfort a jistotu. Každá jízda je potěšením díky vynikajícímu odpružení, lehkému řízení a možnosti přepínání mezi jízdními režimy. Zásluhou nízkého těžiště, precizně nastaveného podvozku a funkce asistenta řízení vozu v zatáčce (ACA – Active Cornering Assist) je i v nejostřejších zatáčkách chování vozu jisté a přesně ovladatelné.

Asistent řízení vozu v zatáčce (ACA – Active Cornering Assist)

Tato funkce v ostrých zatáčkách přibrzďuje vnitřní kola, aby pomohla předcházet nedotáčivosti. Výsledkem je plynulejší změna směru, která se co nejvíc podobá Vašim představám a pomáhá Vám mít vůz plně pod kontrolou.

Tři volitelné jízdní režimy

Podle vlastní chuti nebo jízdních podmínek můžete zvolit jeden z režimů – NORMAL, ECO či SPORT – čímž ovlivníte chování vozu.

Režim NORMAL

Tento režim nabízí rovnováhu mezi jízdním komfortem, ovladatelností a nízkou spotřebou. Je ideální do běžných provozních podmínek.

Režim ECO

Tento režim je zaměřen na snížení spotřeby paliva. K úsporám vedou tlumenější reakce na plynový pedál a snížení výkonu klimatizace. Režim ECO je ideální do pomalého městského provozu.

Režim SPORT

Tento režim je určen pro všechny situace, kdy řidič vyžaduje rychlou odezvu na plynový pedál a okamžitě dostupný maximální výkon.

Zavěšení kol

Přední zavěšení kol se vzpěrami McPherson a zadní víceprvková náprava v sobě spojují vynikající ovladatelnost a jízdní komfort. Přední zavěšení je navrženo také s velkým důrazem na přesnost vedení kol v zatáčkách při středně rychlé až velmi rychlé jízdě.

 

BEZPEČNOST

Cestujte bez obav

Kdykoliv jedete s přáteli nebo se svými blízkými, pokročilé bezpečnostní systémy Vám pomáhají cestovat v klidu a bez obav o bezpečí. Asistenční systémy neustále sledují okolí vozu a vyhodnocují riziko případné nehody, kterému se snaží předejít. Usnadní Vám také parkování, udržení vozu v jízdním pruhu nebo jízdu v hustém provozu.

Inteligentní asistent pro jednoduché parkování (S‑IPA – Simple-Intelligent Parking Assist)

S‑IPA pomáhá řidiči zacouvat do kolmého i podélného stání nebo z parkovacího místa bezpečně vyjet. Pomocí zvukových a vizuálních pokynů a automatického ovládání volantu snižuje složitost celého manévru na nezbytné minimum. Systém využívá ultrazvukové senzory, které důkladně sledují velikost parkovacího místa a rozmístění překážek.

Asistent kolmého parkování

Zacouvání do kolmého parkovacího místa je s S‑IPA mnohem jednodušší a pohodlnější. Jakmile si vyberete preferované parkovací místo, stačí aktivovat S‑IPA, uvolnit brzdu a řídit se zvukovými a vizuálními pokyny. Systém vše zvládne za Vás, Vy se staráte jen o rychlost jízdy.

Rozpoznané překážky

Automatické ovládání volantu

Ovládání volantu řidičem

Vybrané parkovací místo

Oblast sledovaná senzory

Asistent podélného parkování

Parkování u chodníku dokáže být velkou výzvou i pro ty nejzkušenější řidiče. S touto funkcí jde ale o snadný úkon, kdy se asistent postará o správné manévrování. Poblíž volného místa aktivujete S‑IPA a pak se stačí jen řídit instrukcemi. Obdobným způsobem Vám asistent pomůže i s vyjetím z parkovacího místa.

Předkolizní bezpečnostní systém (PCS – Pre-Collision System)

PCS pomocí milimetrového radaru a kamery pod čelním sklem sleduje provoz před vozem. V případě hrozící srážky s vozidlem jedoucím vpředu na nebezpečí upozorní zvukovým signálem. Pokud se riziko srážky stále zvyšuje, systém začne automaticky naplno brzdit.

Asistent pro udržení v jízdním pruhu (LTA – Lane Tracing Assist)

LTA Vás upozorní na hrozící neúmyslné opuštění jízdního pruhu. V případě potřeby pomáhá drobnými zásahy do řízení udržet se ve středu jízdního pruhu a předejít tak vybočení z vozovky. Součástí LTA je centrování do jízdního pruhu a sledování únavy řidiče.

Systém rozpoznávání dopravních značek (RSA – Road Sign Assist)

RSA pomocí kamery sleduje dopravní značky a jejich symboly zobrazuje na informačním displeji pro případ, že byste značku přehlédli nebo zapomněli její obsah. Systém rozpozná rychlostní omezení, zákaz průjezdu, obytnou zónu a její konec a další dopravní značky používané v Evropě.

Adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go (DRCC – Dynamic Radar Cruise Control)

DRCC je navržen pro automatické udržování nastavené rychlosti v situacích, kdy je cesta vpředu volná. Pokud se v jízdním pruhu objeví jiné vozidlo, plynule zpomalí na jeho rychlost a udržuje bezpečný odstup. Vpředu jedoucí vozidlo umí následovat až do úplného zastavení a také se za ním znovu rozjet, přičemž stále udržuje bezpečný odstup.

Automatické přepínání dálkových světel (AHB – Automatic High-Beam)

AHB podle provozních podmínek a intenzity světla v okolí automaticky přepíná mezi potkávacími a dálkovými světly. Odpadá tak nepohodlné ruční přepínání světel i riziko oslnění ostatních řidičů.

Systém sledování mrtvého úhlu (BSM – Blind Spot Monitor)

BSM rozsvícením kontrolky ve zpětném zrcátku upozorňuje na přítomnost ostatních vozidel jedoucích v mrtvých úhlech v souběžných jízdních pruzích.

Systém sledování pohybu za vozem (RCTA – Rear Crossing Traffic Alert)

RCTA pomáhá předcházet nehodám při vyjíždění z parkovacího místa. Když se v nepřehledné situaci z boku blíží jiné vozidlo, systém na jeho přítomnost upozorní zvukovým signálem a rozblikáním kontrolky v zrcátku na příslušné straně.

Upozornění: Schopnost monokulární kamery a radaru s milimetrovými vlnami rozpoznat překážky, jízdní pruhy a dopravní značky má svá určitá omezení. V závislosti na povrchu vozovky nebo na počasí nemusí správně fungovat. Nespoléhejte se pouze na tento systém a vždy dodržujte pravidla bezpečné jízdy.